10 lucruri de la ediția a 10-a Digital Marketing Forum

Joia trecută mi-am început șirul de evenimente Evensys despre care voi tot scrie anul acesta, căci sunt printre preferatele mele. Am mers la Digital Marketing Forum, am fost atentă și am trecut în revistă câteva din ideile cu care am plecat de acolo. 😀

M-am bucurat de statut de blogger oficial

Spun asta de câte ori am ocazia, iar oamenii se grăbesc să-mi spună că o să-mi treacă entuziasmul, dar eu sunt foarte încântată atunci când merg la evenimente pentru bloggeri sau care țin de social media. 

Pe de-o parte e sentimentul că învăț cu fiecare ocazie lucruri noi, iar pe de altă parte, de fiecare dată când merg undeva mă gândesc că în urmă cu un an nu puteam să prevăd nimic din tot ce mi se întâmplă acum.

Am învățat care-i diferența dintre gelato și înghețată

La Digital Marketing Forum, porția de dulce a venit de la Siviero Maria Romania. Eu am un fel de magnet pentru locurile în care văd înghețată, așa că a fost primul loc în care m-am oprit atunci când am ajuns acolo. Cred că nu e greu de înțeles de ce. Uite cum arăta:

10250327_872537952855644_2856383764203726151_n

Așa, legat de diferențe, din ce am reținut eu, spre deosebire de înghețată, care e foarte rece atunci când o scoți din congelator și poate fi servită doar după ce a stat un timp la temperatura camerei, gelato e gata de servit imediat ce a fost scoasă din frigider. 😀

224608_872537946188978_8437057996693064854_n

Am întâlnit un șofer Uber vorbăreț

Am mai mers cu Uber. Nu de multe ori, dar de suficiente cât să-mi conturez părerea că spre deosebire de „taximetriștii clasici” nu sunt așa dornici de a-ți împărtăși experiența de viață. Domnul care m-a dus la Crowne Plaza joia trecută s-a comportat ca și când am mers numai cu el în toată experiența mea cu Uber. Ceea ce mie, de fapt, îmi place. Uneori poți afla lucruri foarte interesante. 😀

Am aflat care sunt avantajele și dezavantajele atunci când lucrezi cu vedete pentru reclame

Subiectul a fost dezbătut atât de Florin Grozea, cât și de Laurențiu Dumitrașcu, ambii fiind responsabili de campanii în care se lucrează cu vedetele.

Avantaje:

-Reclamele cu vedete ies din mulțime și sunt mai ușor de remarcat, iar mesajul mai ușor de reținut;

-Oamenii au impresia că brandul la care se face reclama contribuie la succesul artistului.

Dezavantaje:

-Imaginea unei vedete se schimbă în timp;

-Celebritatea eclipsează brandul și e probabil ca oamenii să-și amintească mai mult de celebritatea decât de obiectul reclamei;

-Supraexpunerea vedetelor. Uneori, aceleași vedete sunt implicate concomitent în prea multe campanii.

Am trimis iubire cu Avon

Asta a fost printre activările mele preferate de acolo. Aveau un stand drăguț și colorat, unde puteai merge, alegeai un produs și o carte poștală, iar produsul urma să fie livrat unei persoane dragi. Am ales ceva pentru Vera și abia aștept să primească cadoul. 😀

12806224_875845202524919_2250869598040766978_n

Am aflat ce fac românii în timpul pauzelor publicitare

Recunosc, asta nu e o surpriză, căci am mai scris despre acest studiu, însă trebuia să-ți reamintesc. 😀

Am dezbătut apariția reacțiilor pe facebook

Nu cred că era ceva planificat, dar nu poți să lansezi niște chestii noi pe facebook înainte să susțină Alexandru Negrea o prezentare și să te aștepți să-l nu-l întrebe nimeni ceva legat de asta.

Unii zic că apariția lor era o chestiune necesară, dar e plin internetul de păreri pro și contra. Eu încă încerc să mă acomodez și să trec de la utilizatorul de simplu like la o paletă mai variată de exteriorizare a reacțiilor digitale.

Jacobs m-a făcut să cred că sunt specială

Când ne-au invitat la standul lor să facem o poză, am crezut că au remarcat ceva special la noi, însă în realitate, mulți invitați de la Digital Marketing Forum și-au făcut poze în colțul frumos mirositor și pot fi găsite pe #discutiialintaromate.

12742664_872543489521757_5112282090378950633_n

Am aflat de la Cornel Ilie care sunt elementele ce-l fac să accepte o ofertă de colaborare

Așa cum pentru clienții e dificil să găsească artistul potrivit pentru o campanie, căci „fanii vedetei” trebuie să se încadreze în publicul țintă al brandului, așa și vedetelor le este greu să selectez reclamele în care apar, tocmai pentru a evita supraexpunerea.

Cornel Ilie a vorbit la Digital Marketing Forum despre trioul pe care îl urmărește atunci când negociază pentru o colaborare: Poveste+Tehnică+Orientare spre fani. Pentru ei este foarte important ca mesajul campaniei să se potrivească cu valorile lor, căci, așa cum a mărturisit, preferă să piardă bani, decât fani.

12802797_875850505857722_1751782090795049007_n

Cred că am învățat care-i treaba cu instagramul

Printre prezentările mele preferate s-a numărat și cea a lui Robert Katai, fondatorul Instagramology.ro, site pe care îl adoram. Pentru că a venit la Digital Marketing Forum tocmai de la Cluj, avea un stil de a vorbi care m-a ținut super atentă pe toată durata prezentării. Ne-a împărtășit câteva trucuri pe care le voi pune în aplicare în curând pe contul de instagram. 😀

Sursa foto

Am mai scris că de blogul meu s-au ocupat cei de la Techon prin campania de susținere a bloggerilor. Am apelat din nou la prietenii mei ce se ocupă de creare site web și tot ei mi-au făcut și noul logo, care pe cât de simplu e, pe atât de mult îmi place. 😀

1 Comment

  1. 3 martie 2016    

    Pe Robert Katai îl urmăresc și eu de când mi-am făcut noul cont pe Instgram și-mi place foarte tare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te pentru a urmări acest blog și a primi notificări despre articole noi pe email.

Instagram

  • When I sneeze, glitter comes out 🐣
  • Gleam and hope 👑
  • Florile cu cea mai frumoasă poveste. ❤️
  • I'm closer to the sky. ☁️
  • Așa ar trebui să înceapă fiecare zi!🍸 #varaincepecualist #alist @alistmagazine
  • 🐺
  • I always wear my invisible crown. 👑
  • Flowers are a girl's best friends. 🌹
  • Pure. 
#inspiration

Follow Me!