Cum poate să te facă politica magazinului client fidel?

Știi magazinele alea în care nici nu ai intrat bine și ești întrebat ce dorești? Eu le urăsc. Îmi amintesc de tarabele de flori la care cu cât rugămințile sunt mai fierbinți, cu atât pașii mei se îndepărtează mai tare. Înțeleg să vrei să ajuți clientul, să te faci plăcut, dar de ce să-l agasezi? Uneori mă simt și prost că nu vreau să iau nimic și nu asta e ideea în meseria asta (zic eu).

Am găsit săptămâna trecută un magazin ce avea o politică pe care și eu aș implementa-o dacă aș avea magazin. E vorba despre Kiehl’s, din Afi Cotroceni.

45_img0753-bd_v2

Am aflat de magazinul acesta de cosmetice de pe un blog, unde citeam că acolo vânzătoarele sunt foarte amabile, că nu te simți constrâns să cumperi nimic, ba mai mult, dacă dorești asta, ți se poate face un soi de consultație pentru a identifica tipul de ten, nivelul de hidratare, respectiv ce produse ți-ar trebui.

Normal că ascultam fascinată când aveam în față o doamnă 40+ cu o piele strălucitoare și îngrijită. 

În timp ce se desfășura consultația, m-a întrebat ce știu despre magazinul lor. În mintea mea auzeam doar: am citit că aici faceți consultații gratuit și eu mereu am vrut să știu de la un specialist ce tip de ten am, dar am zis și eu frumos că știu că au produse foarte bune și naturale. Ceva îmi spune că mi-a citit gândurile, pentru că a început să-mi spună povestea magazinului.

Aș putea să o rescriu de pe pliantele pe care le-am primit, dar mai bine zic din amintiri, pentru că mie mi se pare foarte importantă ideea cu care rămâi și nu neapărat să zici totul perfect. Mi-a spus că produsele au fost create inițial ca produse farmaceutice  și că primul magazin a apăru în New York. Asta în caz că mergi și te întreabă și pe tine.

Au o mascotă super simpatică (Mr. Bones) care a fost implicată în multe campanii și un program prin care pe baza recipientelor goale Kiehl’s pe care le aduci, poți primi cadouri 😀

Cum am zis, nu te simți constrâns să cumperi nimic, dar primești un pliant prin care ți se recomandă câteva produse ce îți sunt aplicate pe mână în timpul consultației. Am rugat-o pe doamna Ruxandra (căci așa se numea doamna simpatică ce a avut grijă de mine 20 de minute) să-mi estimeze costul celor 5 produse ce promiteau să-mi transforme pielea și ajungea la 300 de lei. Cum nu-i o sumă tocmai mică, ca să fiu sigură că fac alegerea corectă atunci când le achiziționez, am primit mostre de la fiecare produs.

Cam așa faci o afacere de succes. Ai nevoie de o poveste și oameni dornici de a ieși din tipar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te pentru a urmări acest blog și a primi notificări despre articole noi pe email.

Instagram

  • When I sneeze, glitter comes out 🐣
  • Gleam and hope 👑
  • Florile cu cea mai frumoasă poveste. ❤️
  • I'm closer to the sky. ☁️
  • Așa ar trebui să înceapă fiecare zi!🍸 #varaincepecualist #alist @alistmagazine
  • 🐺
  • I always wear my invisible crown. 👑
  • Flowers are a girl's best friends. 🌹
  • Pure. 
#inspiration

Follow Me!