Tu ce fel de telespectator ești?

Am fost ieri la Digital Marketing Forum, unde am văzut prezentarea celor de la  iSense Solutions referitoare la comportamentul telespectatorilor din România în pauza de publicitate.

Studiul e foarte amplu și interesat, așa că te sfătuiesc să-l urmărești până la final. Tot acolo vei afla și ce fel de telespectator sunt eu. 😀

 

 

infografic-dmf

Mă uit foarte rar la televizor și de regulă, atunci când mă uit, nu schimb postul în timpul reclamelor, pentru că mie mi se par relativ noi reclamele (nevăzând prea des) și sunt mereu curioasă ce a mai apărut și unde sunt diferențe între TV și online.

Dacă deja m-am uitat câteva zile la televizor (cum fac în vacanță, să zicem) și deja le-am văzut pe toate, sunt genul de telespectator care:

-face alte treburi prin casă;

-își ia mâncare pe care să o mănânce când reîncepe programul;

-verific laptop/telefon;

-vorbesc cu cei din jurul meu.

Tu? Ce faci în timpul reclamelor? 😀

1 Comment

  1. raluca stefana raluca stefana
    27 februarie 2016    

    Hmmmm De obicei schimb canalul…..dar daca este o emisiune sau un film interesant pun butonul de la telecomanda pe mute si ascult muzica la casti din telefon sau laptop 🙂

No Pings Yet

  1. 10 lucruri de la ediția a 10-a Digital Marketing Forum - Claudia Predoană on 2 martie 2016 at 18:12

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Abonează-te pentru a urmări acest blog și a primi notificări despre articole noi pe email.

Instagram

  • When I sneeze, glitter comes out 🐣
  • Gleam and hope 👑
  • Florile cu cea mai frumoasă poveste. ❤️
  • I'm closer to the sky. ☁️
  • Așa ar trebui să înceapă fiecare zi!🍸 #varaincepecualist #alist @alistmagazine
  • 🐺
  • I always wear my invisible crown. 👑
  • Flowers are a girl's best friends. 🌹
  • Pure. 
#inspiration

Follow Me!